پیش فاکتور دریافت فایل
پاورپوینت , کسب درامد از طریق اینترنت , 62 اسلاید , pptx
6285
12,000 تومان
.zip
4,076 کیلوبایت
توضیحات:
این پاورپوینت با موضوع کسب درامد از اینترنت با 62 اسلاید با عناوین زیر

کسب و کار

تفاوت کسب و کار با تجارت

پنج مهارت کسب وکار آينده ساز

کسب وکار اينترنتي چيست؟

مزاياي انتخاب کسب وکار اينترنتي

توصیه‏هایی جهت افزایش درآمد از طریق شبکه‏های اجتماعی

منابع

کسب و کار
•تعريف : كسب و كار عبارت است از خريد و فروش كالا ها ، توليد كالا يا عرضه ي خدمات به منظور بدست آوردن سود.
•در کشور ایران، ارائه خدمات کمتر از تولید و فروش کالا مورد توجه قرار گرفته است برخلاف خیلی از کشورهای دیگر.

تفاوت کسب و کار با تجارت
•کسب و کار الکترونیکی (E-Business) و تجارت الکترونیکی (E-Commerce) با یکدیگر متفاوتند. کسب و کار مفهومی گسترده‏تر از تجارت دارد.

•کسب و کار الکترونیکی (E-Business) شغل و کار می‏تواند کاذب باشد که سود زیادی عاید مملکت نمی‏کند زیرا مالیات و عوارض نمی‏پردازند.
•هر کسب درآمدی از طریق اینترنت، کارآفرینی محسوب نمی‏شود.
•کسب و کار الکترونیکی (E-Business) اهمیت کارآفرینی با گذشت زمان بیش از پیش روشن می‏شود و هم اکنون در برخی از کشورهای توسعه یافته، ارزش افراد کارآفرین بیش از افراد تحصیل کرده است.

پنج مهارت کسب وکار آينده ساز

.1مهارتهاي مديريت ارتباطات,تصميم گيري,کارگروهي و سرپرستي
.2دانستن زبان خارجي به خصوص زبان انگليسي
.3مهارتهاي مالي واقتصاديهزينه وسود,نگاه اقتصادي و آشنايي با اصول حساب داري
.4مهارتهاي بازاريابيخريد,فروش,مفاهيم بازار و بازاريابي
.5مهارت استفاده از فناوري اطلاعاتآشنايي با رايانه,توانايي کار و جست وجو در اينترنت

کسب وکار اينترنتي چيست؟

به کسب وکاري گفته مي شود که به صورت الکترونيکي و از طريق شبکه

اينترنت انجام مي پذيرد.

نگاه کسب و کارانه:

حساس شدن نسبت به محيط اطراف خود در زمينه انواع کسب وکار

مزاياي انتخاب کسب وکار اينترنتي
•راه اندازي ساده
•سرمايه گذاري مالي اندک
•ظرفيت رشد زياد
•ساعات کاري انعطاف پذير
•رقابت با بزرگان
•ارتباط ساده با مشتري
•قابليت مکانيزه کردن کارها

موانع کسب وکارهاي اينترنتي

•نبود زير ساختهاي مخابراتي مناسب
•مشکلات سيستم بانکي در ارائه خدمات الکترونيکي
•فراگير نشدن فرهنگ خريد و فروش در اينترنت

عوامل اساسي موفقيت در کسب وکار هاي اينترنتي:
•انتخاب کاري که آن را بلديد (کننده آن کار هستيد)
•انتخاب کسب وکار مورد علاقه
•آگاهي,دانش ومهارت لازم
•تلاش و پشتکار

علت موفق نشدن در کسب و کار اینترنتی
•شتاب زدگي
•نداشتن مهارت کافي

معرفی نمونه کسب و کار اینترنتی داخلی و خارجی

داخلی:
یکی از وب سایت‏های فروش لوازم آرایشی بهداشتی
سایت عروسیمون دات کام
آنلاین یاب
خارجی:
e-bay
Facebook
Amazon
1- کسب درآمد از طریق پاپ آپ (Popup)

پاپ آپ (POPUP) یا صفحه باز شونده به صفحه ای می‏گویند که به وسیله یک کد اسکریپت خاص که در سایت ها و وبلاگها موجود است طراحی شده است و وقتی که بازدید کننده وارد سایت یا وبلاگ می شود پس از اولین کلیکی که در هر محلی از صفحه سایت کند به صورت اتوماتیک یک صفحه جدید باز می شود که می تواند حاوی متن تبلیغاتی و یا هر متن دیگری باشد و این صفحه به صورت صفحه ای است که در هر مروگری طوری تعبیه شده است که قابلیت های اصلی مرورگر در این صفحه موجود نیست و فقط بازدید کننده می تواند تبلیغ را ببیند و خرید انجام دهد و صفحه را ببندد

روش کار پاپ آپ ها


به این منظور سایت هایی راه اندازی شده اند که شما با قرار دادن کدی مخصوص که از این سایت ها دریافت می‏کنید در داخل سایت یا وبلاگ خود با هر بازدید پاپ آپ (به ازای هر IP) مبلغ مشخصی که معمولا در حدود ده تومان است دریافت می‏کنید.

روش بسیار ساده و به صرفه و عملی برای کسب درآمد از اینترنت در داخل کشور می باشد

نکات قابل توجه در رابطه با پاپ آپ ها و ملاک‏های انتخاب آن‏ها

این امکان هم برای سایت ها و هم وبلاگ ها وجود دارد.

برخی از شرکت‏ها تنها استفاده از سرویس پاپ آپ خود را روی سایت یا وبلاگ شما مجاز می‏دانند و در صورت کشف پاپ آپ شرکت دیگری ممکن است شما را جریمه نمایند و سیستم هوشمند ضد تقلب دارند.

برخی از این شرکت‏ها هر سایت یا وبلاگ با هر محتوایی را به عضویت نمی‏پذیرند. به عنوان مثال سایت‏های بی‏محتوا یا چت روم‏ها و یا فروشگاه‏ها.



پرداخت ها به ازای IP صورت می پذیرد.

تصفیه حساب معمولا به درخواست کاربر و بعد ااز زمان کوتاهی صورت می‏پذیرد و یا به‎‏صورت خودکار و ماهیانه.

برخی از شرکت‏ها امکانات گزارش‏گیری از بازدیدکنندگان را برای شما فراهم می‏نمایند.

نمایش تبلیغات کلیکی(PPC)



گوگل ادسنس را میتوان محبوبترین انتخاب در این زمینه دانست ولی سایتهای خارجی و ایرانی دیگری نیز در این دسته قرار دارند.در این روش شما کدهایی تبلیغاتی را متناسب با محتویات سایتتان درست می‏کنید و آنها را در مکانهای مناسبی قرار می‏دهید



در این سیستم بازای هر کلیک مقدار مشخصی وجه به اکانت شما اضافه می‏شود که با استفاده از متدهای مختلف می‏توانید وجوه بدست آمده را وصول نمایید.

در این روش مهمترین چیزی که باعث موفقیت می‏شود ترافیک بالای سایت و نحوه ی قراردادن کدهای تبلیغاتی در مکانهای مناسب می‏باشد.ضمن اینکه یکی از فاکتورهای این روش مقدار پول بازای هر کلیک می‏باشد.هزینه ی تبلیغات مختلف با هم متفاوتند.مثلا در یک تبلیغ شما بازای هر کلیک ۲۰ سنت و در تبلیغی دیگر بازای هر کلیک ۱ دلار دریافت می‏کنید. تشخیص تقلب‏ها از روش‏هایی مانند چک کردن ip و یا کوکی ها صورت می‏پذیرد تا یک فرد خودش با کلیک‏های پی در پی به دنبال کسب درآمد نباشد.

از آنجایی که ایران تحریم است و گوگل در کارهای تجاری خود با ایران محدودیت دارد سعی کنید از VPN استفاده کنید نه پراکسی.

سیستم تبلیغات نمایشی(CPM)

در این سیستم که در مواردی تشابهاتی با سیستم پرداخت کلیکی دارد وبمستر بازای تعداد و دفعات نمایش یک تبلیغ پول دریافت میکند.برای مثال در این نوع شما بازای نمایش هزار دفعه یک بنر مبلغ مشخص شده ای را دیافت مینمایید.

برای مثال اگر وبلاگی ماهیانه دارای ۱۰۰ هزار بازدید کننده باشد اگر بنری یک دلاری را انتخاب کند در ماه ۱۰۰ دلار دریافت میکند.این نوع تبلیغات غالبا بازای هر ۱۰۰۰ بار نمایش تعریف میشوند.

تبلیغات مستقیم بنری

در این روش شما اقدام به فروش مکانهای تبلیغاتی سایت و یا وبلاگ خود می‏کنید.

از مزایای این روش میتوان به عدم وجود واسطه ها اشاره کرد.این روش بیشتر در سایتها و وبلاگهای پربازدید جواب میدهد.


تبلیغات متنی کلیکی


در این روش شما می‏توانید لینکهایی را در سایت یا وبلاگتان قرار دهید که مزیت این روش اینست که کاربران سایت را زیاد آزرده نمیکند و حجم صفحه ی وب و زمان لودشدن آن را افزایش نمیدهد.

در این روش شما می‏توانید مستقیما لینکها را بفروشید و یا از طریق سایتهای واسطه این کار را انجام دهید.

در این زمینه عبارتند از:

DigitalPoint Link Sales Forum

Text-Link-Ads

Text-Link-Brokers

TNX

LinkWorth

بازاریابی(Marketing)

در این روش شما برای کالایی که توسط شرکتی خاص به فروش میرسد بازاریابی می‏کنید.شما با فرستادن مشتری به سایت موردنظر در صورتی که مشتری اقدام به خرید کند درصدی را بعنوان کمیسیون دریافت می‏کنید.این روش به CPA و CPL نیز معروف است.

شما می‏توانید از هرگونه تبلیغات در سایت و وبلاگتان استفاده کنید تا مشتری را برای سایت هدف ارسال نمایید.
cpa=cost per action
cpl=cost per lead
می‏توانید بصورت مستقیم با یک شرکت قرارداد ببنید و یا می‏توانید از طریق سایتهای واسطه ی در این زمینه استفاده

اکانتهای پریمیوم

در این روش قسمتی از محتوای سایت شما به صورت رایگان در اختیار عموم کاربران قرار میگیرد ولی قسمتهای ویژه ی محتوای سایت و یا وبلاگتان فقط در اختیار افرادی قرار میگیرد که ماهیانه یا سالیانه حق عضویت میپردازند.

و.....



1403/1/31 - فایل روز