منابع فارسی
1- احمدپناه، م. و پاکدایانا، پ. (1386).
نارساخوانی: مروری بر پژوهشهای اخیر، پژوهش در حیطه کودکان استثنایی، 3، 352-237.
2- استرنبرگ، ر. (2006). روانشناسی
شناختی، ترجمه، خرازی، سیدکمال و حجازی، الهه .(1387). تهران: سمت.
3- افروز، غ. (1385). اختلالات یادگیری،
تهران: پیام نور.
منابع
لاتین
26-
Alloway, T. P. (2009). Working memory, but not IQ, predicts subsequent learning
in children with learning difficulties. European Journal of Psychological
Assessment, 25, 92-98.
27- Anderson, J. R. (2000). Learning and memory. Wiley, 181-182.
28- Baddeley,
A., and Hitch, G. (1974). Working memory. The Psychology of Learning and
Motivation. Academic Press, 28, 47-89.
29- Baddeley,
A. (2003). Working memory: Looking back and looking forward. Nature Reviews,
4, 829-839.
.....................