1-
تاج زاده نمین، آیدین، اله یاری، سمیرا، بررسی وفاداری مشتریان ( مطالعه موردی
: بانک تجارت شهر تهران )، 1389 .
2-
حقیقی کفاش، مهدی، اکبری، مسعود و لالیان پور، نوشین، عوامل مؤثر بر وفاداری
بیمه گذاران ( مورد مطالعه : شرکت بیمه ایران )، فصلنامه صنعت بیمه، سال 25، شماره
1، بهار 1389، شماره مسلل 97، صص 75- 95
3-
حمیدی زاده، محمد رضا، حاجی کریمی، عباسعلی، بابایی زگلیکی، محمد علی و
طباطبایی نصب، سید محمد، طراحی و تبین مدل فرآیندی وفاداری مشتریان ( مورد پژوهی :
بانک های خصوصی )، نشریه کاوشهای مدیریت بازرگانی، سال اول، شماره دوم، پاییز
وزمستان 1388.
4-
حمیدی زاده، محمد رضا، غمخواری، سید معصومه، تعیین سطح وفاداری مشتریان با
استفاده از مل سازمان های پاسخگوی سریع، پژوهش های مدیریت، سال اول، شماره دو، زمستان
1387، صص 61-82 .
5-
خورشیدی، غلام حسین، کاردگر، محمد جواد، شناسایی و رتبه بندی مهمترین عوامل
مؤثر بر وفاداری مشتریان با استفاده از روش های تصمیم گیری چند معیاره ( مطالعه
موردی : بانک مسکن )، چشم انداز مدیریت، شماره 33، زمستان 1388، صص 177-192.
6-
خاکی، غلامرضا، روش تحقیق در مدیریت، مرکز انتشارات علمی دانشگاه آزاد اسلامی،
1382.
7-
رنجبریان، بهرام، بازاریابی و مدیریت بازار، شرکت چاپ و نشر بازرگانی وابسته
به مؤسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی، 1378، تهران، ص 20 .
8-
روستا، احمد، داور، ونوس و عبدالحمید، ابراهیمی، مدیریت بازاریابی، انتشارات
سمت، چاپ سوم، 1377 .
.............