منابع فارسی
- ابطحی، سید حسین (1374). آموزش و منابع بهسازی انسانی،
نشر موسسه مطالعات و برنامه ریزی آموزشی سازمان گسترش صنایع.
- ابیلی، خدایار؛ هداوندی، محمدرضا (1383). ارزیابی کیفیت
دوره های آموزشی موسسات ارائه دهنده خدمات آموزشی به شرکت ایران خودرو. مجله
روانشناسی و علوم تربیتی. سال سی و چهارم، شماره 10.
- اناری نژاد، عباس؛ مزروقی، رحمت الله (1385). کاربرد فناوری اطلاعات و
ارتباطات در آموزش ضمن خدمت معلمان ابتدایی، رویکردی نو به آموزش حرفه ای معلمان.
همایش نوآوری درسی دوره ابتدایی. ص 109- 89.
_____
__
_
منابع لاتین:
- Bushnell D,S (1990): Input, process, out put, outcome. A Model
for evaluation training. Training & Development Journal.44. pq41-43.
- Cuban, L,. et al. (2001) High
Access and Low Use of Technology in High School Classrooms: Explaning an
Apparent paradox. American Educational Research Journal, 38 (4), pp. 813-834.
– Cox, M., et al. (1999).
What Factor Support or Prevent Teachers from Using ICT in their Classrooms.
Paper pres ented at the British Education Research Associ tion Annual Canference University of Sussex at
Brighton, September 2-5,1999
- Fabry, D., Higgs, J.
(1997) Barriers to the Efective Use of Technology in Education. Juornal of
Education Computing, 17 (4), pp. 385- 395
- Guha, S.(2000) Are we all
Tecnically Prepared? Teachers Perspective on the Causes of comfort or Discomfor
in Using computers at Elementary Grade Teaching. Paper preaented at the Annual
meeting of the national Association fir the Education of yang children Atlanta,
GA, November 8-11,2000.