منابع فارسی
1- ال دفت،
ریچارد، 1389 ، مبانی تئوری و طراحی
سازمان، مترجم علی پارسائیان، چاپ ششم، انتشارات دفتر پژوهش های فرهنگی ، تهران ،
ص 14 – 55 و 393- 408
2- الوداری،
حسن، 1385 ،بازاریابی و مدیریت بازار،
چاپ سوم، انتشارات دانشگاه پیام نور، تهران، ص 151-158
3- اعرابی ، محمد ،ایزدی داود ، 1383 ، استراتژی بازاریابی ، انتشارات دفتر
پژوهش های فرهنگی
4- ببی،ارل. 1387، روش های پژوهش در علوم اجتماعی، مترجم رضا فاضل ،نشر
سمت،چاپ پنجم: تهران، ص 230 - 339.
5- تارخ،محمد جعفر،1390،هوش رقابتی، چاپ اول، انتشارات
دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی،تهران، ص5-40
6- حافظ نیا، محمد
رضا، 1387،مقدمه ای بر روش تحقیق در علوم
انسانی،چاپ چهاردهم، انتشارات سمت،تهران،ص30 -45
7حسینی ،رضا
،1392، بررسی سیستم های اطلاعات بازاریابی و عناصر آن در فرآیند تصمیم گیری مدیران
بانک های زنجان ،پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی زنجان
8-
درگی،پرویز،1389، هوشمندی رقابتی و هوشمندی بازاریابی،چاپ اول،انتشارات
رسا،تهران،ص 38-151
9 - دهدشتی،بحرینی
زاده، زهره، منیجه،1389، تحقیقات بازاریابی،انتشارات سمت،تهران،ص 5-23.