پیش فاکتور دریافت فایل
دانلود فایل پاورپوینت مدیریت اخلاق
7241
12,000 تومان
.rar
196 کیلوبایت
توضیحات:
دانلود فایل پاورپوینت مدیریت اخلاق
لطفا به نکات زیر در هنگام خرید فایل توجه فرمایید.

1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه فایل قرار داده شده است.

2-در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها می باشد و در فایل اصلی این پاورپوینت به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد.

3-این فایل ضمانت دارد و اگر نکاتی که در متن میبینید تطابق نداشته باشد پول شما بهتون بر میگرده .
مشخصات فایل :

تعداد اسلاید : 61
دسته بندی فایل : مدیریت
حجم فایل : 856KB
قیمت فایل پاورپوینت: 12000 تومان
فایل قابلیت ویرایش دارد.
آماده چاپ و ارائه درسی می باشد.
قابلیت جستجو دارد.
فرمت فایل : ppt
بخشی از فایل :
اسلاید ۱ :
اخلاق چیست ؟

-در اخلاق صحبت از خوبی و بدی است .

در اخلاق مدیریت صحبت از خوبی و بدی عمل مدیریتی است .

-عمل مدیریتی وقتی در حوزه اخلاق مطرح میشود که : بین منافع سازمانی و مسئولیت اجتماعی مدیر تعارض بوجود آید

اسلاید ۲ :
اخلاق چیست ؟ و اخلاق مدیریت چیست ؟

پرسشگری سازنده تمدنها است .

پرسشگری به چهار شکل در چهار حوزه نمود می یابد :

پرسش از حقیقت به شکل گیری علم می انجامد .

پرسش از معنویت به شکل گیری دین می انجامد .

پرسش از خوبی و بدی به شکل گیری اخلاق می انجامد .

پرسش از زیبائی به شکل گیری هنر می انجامد .

اسلاید ۳ :
تجزیه و تحلیل مسائل اخلاقی در مدیریت و توازن بین عملکرداقتصادی و اجتماعی

۱- تجزیه و تحلیل اقتصادی : که مبنای آن حد اکثر رساندن در آمدها و حد اقل رساندن هزینه هاست .( اخلاق مدیریت و اقتصاد )

۲- تجزیه و تحلیل قانونی : که مبنای آن اجرای قانون به عنوان تبلور قضاوت .( قانون و اخلاق مدیریت )

۳ – بکار گیری فنون مدیریت

۴ – تجزیه و تحلیل فلسفی :که مبنای آن فرایند عقل گرایی ست

۵- روشهای برخورد در مسائل فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی

اسلاید ۴ :
اقتصاد واخلاق مدیریتی

– اقتصاد واخلاق مدیریتی

این عبارت را بخاطر بسپارید :

فراهم کردن شرایط ایده آل برای یک نفر بدون خراب کردن شرایط دیگری امکان پذیرنیست .

تئوری اقتصاد خرد روشی ریاضی و منطقی برای بازار و قیمت محصولات با توجه به حداکثر رساندن سود است که بطور طبیعی چنین تفکر سودجویانه ای بطور خودکار مسائلی نظیر حفظ محیط زیست ، امینت کارکنان ، منافع مشتریان یا دیگر امور اخلاقی را کنار می گذارد.

1403/1/31 - فایل روز