دسته بندی ها
فنی و مهندسی
مواد و متالوژی
عمران
سرامیک
مهندسی شهرسازی
نساجی
سایر گروه ها...
کتاب
کامپیوتر
معماری
داستانی
بیوگرافی
ادبیات
سایر گروه ها...
وب و برنامه نویسی
طراحی وب
Fortran
Visual Basic.net
c#
ASP.net
سایر گروه ها...
نرم افزار
تبلت
حسابداری
مهندسی
اندروید
اینترنت
سایر گروه ها...
علوم انسانی
روانشناسی و علوم تربیتی
مدیریت
تاریخ و ادبیات
حقوق
علوم سیاسی
سایر گروه ها...
علوم پایه
محیط زیست
زمین شناسی
زیست شناسی
شیمی
فیزیک
سایر گروه ها...
فایل های دانش آموزی
عربی
تفکر و سواد رسانه ای
کاروفناوری
علوم
ریاضی
سایر گروه ها...
عمومی
فرم و مستندات
گوناگون
آموزشی
سوالات نهایی
کنکور
سایر گروه ها...
کارآفرینی
صنایع شیمیایی
دام و طیور
کشاورزی و زراعت
شیلات
خدماتی و آموزشی
سایر گروه ها...
علوم پزشکی
علوم آزمایشگاهی
بهداشت عمومی
روانپزشکی
دامپزشکی
دندانپزشکی
سایر گروه ها...
متافیزیک و علوم ماوراء
سابلیمینال و پیام های پنهان ذهنی
سایر گروه ها...
همه دسته بندی ها
قوانین سایت
رازهای طلایی کسب درآمد
بدون کارمزد
اخبار جدید
ویدئو آموزش بازاریابی
وبلاگ
نماد اعتماد الکترونیک
راه اندازی کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه
بک لینک
صفحه نخست
راهنما
راهنمای سایت
شیوه درج صحیح محصول
ثبت نام در سیستم کسب درآمد تضمینی
راهنمای فروش
راهنمای خرید
فروشگاه ساز رایگان
راهنمای بازاریابی
تعرفه خدمات
پیگیری
تماس با ما
آموزش های متفرقه
عضویت
ورود
صفحه نخست
» درج صحیح محصول
درج صحیح محصول
درج صحیح محصول در فروشگاه :
اضافه کردن محصول به فروشگاه باید به گونه ای باشد که برای موتورهای جستجو بهینه باشد و از نظر قوائد املایی دچار مشکل نباشد.
اگر محصول شما از نظر سئو درست درج شود به سرعت توسط خزنده های موتورهای جستجو دیده می شوند و این خود باعث بالا رفتن تعداد بازدید کننده از محصول شما می شود حال اگر از نظر قوائد هم درست رعایت شده باشد موتورها مشتریان واقعی را به سمت محصول شما هدایت می کنند.
اگر بدون آگاهی از نکات زیر، شروع به درج محصول نمایید هر چند محصول شما کمیاب و کاربردی باشد ولی خیلی به ندرت فروش می رود و برعکس ممکن است یک محصول بسیار ساده ( مانند پاسخ یک تمرین ) باشد ولی چون نکات سئو را رعایت کرده بسیار پرفروش و نزد گوگل محبوب است.
نکات سئو در هنگام درج محصول :
1)
عنوان مناسب :
مهمترین بخش در درج محصول و نزد موتورهای جستجو عنوان محصول است. برای محصول خود عنوان مناسب در نظر بگیرید که کمتر از 3 کلمه نباشد، استاندارد 50 تا 60 کاراکتر است. هرچه به استاندارد نزدیکتر باشد بهتر است. هیچوقت از علائم و علامت های نگارشی در عنوان فایل استفاده نکنید.
2)
متن توضیحات فایل :
متن توضیحات فایل نباید کمتر از 150 کاراکتر باشد و بهتر است بیش 300 کاراکتر باشد. (متن طولانی ایجاد کنید گوگل از محصولاتی که دارای توضیحات مفصل و طولانی است بیشتر استقبال می کند و محصولاتی که دارای توضیحات مختصر هستند را به عنوان هرزنامه درنظر می گیرد.)
3)
کلمات کلیدی :
برای محصول خود کلمات کلیدی مناسب در نظر بگیرید تا خیالتان از بابت فروش آن راحت باشد.
نکاتی درباره کلمات کلیدی :
الف - تعداد کلمات کلیدی نباید کم و نباید زیاد باشد معمولا بین 4 تا 7 عبارت کلیدی مناسب است.
ب - هرگز خود عنوان فایل را به عنوان کلمه کلیدی در نظر نگیرید.
ج - عباراتی را به عنوان کلمه کلیدی درنظر بگیرید که در متن توضیحات محصول به آن اشاره شده باشد.
4)
استفاده از جلوه های بصری :
از رنگ و تصویر در زیباتر شدن متن توضیحات محصول استفاده کنید خصوصا تصویر که تاثیر بسیار زیادی بر روی تعداد بازدیدکننده های آن محصول دارد. سعی کنید کل متن فایل دارای یک فونت باشد. از استفاده علامت و علائم در متن فایل خودداری نمایید.
امیدوارم با رعایت نکات بالا هنگام درج محصول در فروشگاه خود، به سرعت در موتورهای جستجو لینک شده و کسب درآمد بالا داشته باشید
به امید موفقیت تمامی دوستان
مدیریت سایت
فایل روز